Regulamin świadczenia usług za pośrednictwem aplikacji FoodHeroes dla Kupujących
I Wprowadzenie
1. Umowa. Niniejszy dokument stanowi umowę między nami - Agencją Tango spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą przy ul. Przemysłowej 12, 30-701 Kraków, numer KRS 0001005737, NIP 6772395964, która dostarcza Aplikację FoodHeroes (zwana dalej „FoodHeroes”, „Nami” lub „Nami”) a Tobą - Użytkownikiem naszej Aplikacji. Rejestrując się w Aplikacji i/lub korzystając z Usług, jesteś zobowiązany zaakceptować poniższe postanowienia i po ich akceptacji jesteś do nich prawnie zobowiązany. Ponadto, aby korzystać z naszych Usług, musisz zarejestrować swoje Konto.
2.Inne zasady. Wszelkie inne zasady, dodatkowe warunki oraz inne dokumenty prawne, które zamieszczamy na naszej Stronie internetowej lub za pośrednictwem naszej Aplikacji, stanowią integralną część niniejszego Regulaminu pod warunkiem, że są z nimi powiązane, i jesteś zobowiązany do ich przestrzegania.
3.Przedmiot Regulaminu. Niniejszy dokument określa warunki korzystania z Aplikacji FoodHeroes przez Użytkownika i stanowi Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Regulamin określa w szczególności zasady korzystania z Aplikacji, składania Zamówienia, wykonywania Usług, prawa Konsumenta i Przedsiębiorcy do odstąpienia od Umowy, a także zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
4. Usługodawca. Podmiot świadczący Usługi na warunkach opisanych w niniejszym Regulaminie to Agencja Tango spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą przy ul. Przemysłowej 12, 30-701 Kraków, numer KRS 0001005737, NIP 6772395964, e-mail: hello@foodheroes.com.
5. Sposób i forma publikacji niniejszego Regulaminu. Obecna treść niniejszego Regulaminu jest publikowana w Aplikacji. Regulamin jest dostępny dla wszystkich, również przed zawarciem Umowy. Niniejszy Regulamin w wersji obowiązującej w dniu złożenia Zamówienia jest przesłany Użytkownikowi w formie pliku PDF jako załącznik do e-maila zawierającego potwierdzenie zawarcia Umowy.
6. Wymóg akceptacji Regulaminu. Umowy są zawierane i realizowane na warunkach określonych w Regulaminie. Akceptacja Regulaminu jest warunkiem zawarcia i realizacji Umowy. Korzystanie z Aplikacji i Strony internetowej wymaga przestrzegania obowiązujących zasad.
7. Wymóg potwierdzenia zapoznania się z Polityką Prywatności. Użytkownik zobowiązany jest do złożenia oświadczenia potwierdzającego, że zapoznał się z Polityką prywatności regulującą zasady przetwarzania danych osobowych Klienta. Oświadczenie należy złożyć przed zarejestrowaniem Konta w Aplikacji.
8. Prawa Konsumenta. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie wykluczają ani nie ograniczają jakichkolwiek praw Konsumenta wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
II Jakie terminy używamy w niniejszym dokumencie:
1. Agencja Tango - Usługodawca, firma przy ul. Przemysłowej 12, 30-701 Kraków, numer KRS 0001005737, NIP 6772395964, e-mail: hello@foodheroes.com
2, Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego.
3. Przedsiębiorca z prawami konsumenta - osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy treść takiej umowy wskazuje, że nie jest ona zawarta w celach zawodowych, w szczególności w zakresie przedmiotu jej działalności gospodarczej, udostępnionej publicznie na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).
4. Użytkownik - osoba korzystająca z Aplikacji, niezależnie od jej aktywności lub jej braku w zakresie sprzedaży i zakupu;
5. Sprzedawca - przedsiębiorca lub osoba fizyczna, która zarejestrowała Konto i korzysta z Usług w celu sprzedaży produktów;
6. Kupujący - przedsiębiorca lub osoba fizyczna, która zarejestrowała Konto i korzysta z Usług w celu zakupu produktów;
7. Aplikacja (Platforma FoodHeroes) - nasza aplikacja mobilna, którą można pobrać z App Store: .......... (IOS), która stanowi rynek, którego celem jest połączenie Sprzedawców i Kupujących oraz umożliwienie im zawarcia umowy sprzedaży między nimi,
8. Rejestracja - procedura tworzenia Konta;
9. Konto Użytkownika (Konto Klienta) - Usługa elektroniczna świadczona zarówno dla Kupujących, jak i Sprzedawców, oznaczona nazwą, adresem e-mail i hasłem (sekwencją alfanumerycznych i znaków diakrytycznych oraz specjalnych) podanymi przez Użytkownika, stanowiąca zestaw zasobów w systemie Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Użytkownika, w tym dane o aktywności Użytkownika w systemie. Składanie Zamówienia może odbywać się wyłącznie za pośrednictwem utworzonego Konta. Rejestracja Konta wymaga początkowo podania adresu e-mail i ustanowienia hasła. Aby zacząć korzystać z Aplikacji, w szczególności w celu skontaktowania się z Sprzedawcą lub złożenia Zamówienia, Klient dodatkowo podaje imię, adres do korespondencji i numer telefonu. Opcjonalnie Kupujący może także podać nazwę i numer NIP firmy, aby otrzymać fakturę VAT, jeśli Sprzedawca jest przedsiębiorcą. Logowanie do zarejestrowanego Konta wymaga podania adresu e-mail i hasła do Konta. Korzystanie z pełnej funkcjonalności Aplikacji odbywa się poprzez jedno Konto, umożliwiające między innymi zarządzanie zamówieniami złożonymi na Usługi.
10. Usługa elektroniczna - usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę dla Użytkowników lub innych podmiotów za pośrednictwem Aplikacji w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, polegająca w szczególności na zapewnieniu im dostępu do Platformy FoodHeroes.
11. Umowa o świadczenie Usług - umowa zawarta pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem, zawarta za pośrednictwem Aplikacji. Umowa zostaje zawarta, gdy Klient pomyślnie rejestruje swoje Konto.
12. Produkty (Towary) - rzeczy materialne w rozumieniu art. 45 Kodeksu cywilnego, oferowane przez Sprzedawców Kupującym za pośrednictwem Platformy FoodHeroes i stanowiące przedmiot umowy sprzedaży zawartej między nimi;
13. Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży Towarów oferowanych przez Sprzedawców za pośrednictwem Platformy FoodHeroes, której drugą stroną jest Kupujący; Usługodawca nie jest stroną takiej umowy.
14. Polityka Prywatności - dokument zawierający informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz Warunków korzystania z Usług i plików cookie przez Stronę internetową, dostępny pod adresem .................
15. Kodeks cywilny - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1740).
16. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną - ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 344).
17. Ustawa o prawach konsumenta - ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 287).
18. RODO - Rozporządzenie (UE) 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
III Nasz Kodeks Postępowania
1. Podstawowe zasady. Korzystając z naszych platform aplikacyjnych, zabrania się dostarczania jakiegokolwiek nielegalnego treści. Naszą platformę należy używać tylko zgodnie z prawem, w dobrej wierze i profesjonalnie. Należy szanować prawa innych osób, w tym ich prawa osobiste i prawa własności intelektualnej. Trzeba traktować innych użytkowników z szacunkiem i nie udostępniać treści, które mogą wzywać do jakiegokolwiek rodzaju nienawiści, zwłaszcza rasistowskiej, religijnej, kulturowej lub odnoszącej się do orientacji seksualnej, ani nie promować przemocy ani pornografii. To zobowiązanie jest absolutne.
2. Prawa własności intelektualnej. Należy pamiętać, że nasze platformy aplikacyjne zawierają treści chronione prawem własności intelektualnej. Użytkownik jest zobowiązany do szacowania tych praw - zarówno tych należących do Usługodawcy, jak i osób trzecich.
3. Powstrzymanie się od świadczenia usług. Prosimy zauważyć, że jeśli naruszysz powyższe postanowienia, będziemy uprawnieni do powstrzymania się od świadczenia naszych usług dla Ciebie. W szczególności będziemy uprawnieni do zawieszenia Twojego Konta, dopóki problem nie zostanie rozwiązany (jeśli rozwiązanie jest możliwe) lub nawet do trwałego usunięcia Twojego Konta. W takim przypadku umowa między nami zostanie natychmiast rozwiązana. Jeśli Twoja działalność może być uznana za przestępstwo lub inne naruszenie prawa publicznego, będziemy dodatkowo uprawnieni do poinformowania właściwych organów o tym.
4. Dalsza odsprzedaż. Dalsza odsprzedaż Towarów osobom trzecim w celach komercyjnych jest surowo zabroniona.
5. Informacje o niewłaściwym zachowaniu. Każdy może informować nas o niewłaściwym lub nieprofesjonalnym zachowaniu Użytkowników, kontaktując się z nami poprzez email: hello@foodheroes.com. Będziemy dokładnie analizować takie powiadomienia i podejmować działania, gdy będzie to konieczne.
IV Ogólne Warunki Korzystania z Aplikacji
1. Odbiorcy aplikacji, umowa sprzedaży. Usługodawca stworzył rynek - Platformę FoodHeroes dla osób, które chcą sprzedawać lub kupować unikalne produkty spożywcze - plony, przetwory, domowe ciasta, świeżo mielona kawa i inne produktu spożywcze rzemieślnicze. Niezależnie od tego, czy jesteś profesjonalistą czy amator, możesz używać naszej Aplikacji do sprzedaży swoich produktów. Usługodawca zapewnia Ci miejsce, w którym możesz oferować, sprzedawać lub kupować produkty. Należy jednak zauważyć, że Usługodawca nie jest stroną umowy sprzedaży. Usługodawca jest tylko pośrednikiem - agentem, który nie jest stroną transakcji. Usługodawca jedynie udostępnia Użytkownikom platformę, do której stosuje się te Warunki, ale umowa sprzedaży jest zawierana bezpośrednio pomiędzy Sprzedawcą (Sprzedającym) a Kupującym.
2. Funkcjonalność Aplikacji. Aplikacja ma w szczególności następujące funkcje:
- utworzenie i utrzymanie kont Kupującego za pomocą Formularza rejestracyjnego;
- możliwość bezpośrednich wiadomości i kontaktu telefonicznego między Kupującym a Sprzedawcą;
- zawieranie umowy sprzedaży między Sprzedawcą a Kupującym;
- subskrypcja Newslettera marketingowego;
- kontaktowanie się z Usługodawcą w sprawie świadczonych usług za pośrednictwem Platformy FoodHeroes.
3. Konto Kupującego. Korzystanie z Konta Kupującego jest możliwe po pomyślnym wypełnieniu Formularza rejestracyjnego. Utworzenie Konta jest dobrowolne, ale konieczne do zawarcia Umowy w zakresie korzystania z Platformy FoodHeroes. Utworzenie Konta Kupującego umożliwia Użytkownikowi zawarcie umowy sprzedaży dotyczącej oferowanych przez Sprzedawców towarów za pośrednictwem Platformy FoodHeroes. Utworzenie Konta Kupującego nie uprawnia Użytkownika do rozpoczęcia sprzedaży Produktów jako Sprzedawca. Aby rozpocząć sprzedaż Produktów, należy utworzyć osobne Konto Sprzedawcy.
4. Wstępna weryfikacja Sprzedawcy. Usługodawca ma prawo do przeprowadzenia wstępnej weryfikacji Sprzedawcy przed udzieleniem mu dostępu do usług umożliwiających oferowanie jego towarów, ale weryfikacja ma wyłącznie charakter informacyjny. Usługodawca nie udziela żadnej gwarancji dotyczącej działalności Sprzedawcy, ponieważ nie jest stroną umowy sprzedaży między Sprzedawcą a Kupującym.
5. Odpowiedzialność za korzystanie z Konta. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za niewłaściwe korzystanie z jego Konta, w szczególności za korzystanie z niego w sposób sprzeczny z prawem, zasadami współżycia społecznego oraz niniejszymi Warunkami i Postanowieniami. Użytkownik zobowiązany jest nie udostępniać swojego Konta innym Użytkownikom ani osobom trzecim, niezależnie od podstaw prawnych umożliwiających dostęp do Konta. Użytkownik nie może korzystać z Konta innego Użytkownika.
6. Komunikacja z Użytkownikami. Aplikacja FoodHeroes zastrzega sobie prawo do wysyłania Użytkownikom wiadomości związanych z realizacją zamówień oraz innymi niezbędnymi informacjami dotyczącymi korzystania z aplikacji.
1. Komunikacja z Użytkownikami może być realizowana za pomocą wiadomości e-mail oraz SMS-ów, na dane kontaktowe podane przez Użytkownika w momencie rejestracji lub ich aktualizacji. Wiadomości te dotyczą w szczególności:
-
- potwierdzenia złożenia zamówienia,
- statusu realizacji zamówienia,
- ewentualnych zmian w zamówieniu,
- informacji dotyczących wsparcia technicznego lub obsługi zgłoszeń.
2. Użytkownik, akceptując niniejszy Regulamin, wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości niezbędnych do realizacji usług oferowanych przez FoodHeroes.
7. Obowiązki Sprzedawcy. Sprzedawca zobowiązuje się do bieżącego monitorowania zamówień składanych za pośrednictwem aplikacji FoodHeroes oraz do terminowej ich realizacji. FoodHeroes będzie przesyłać Sprzedawcom powiadomienia związane z otrzymanymi zamówieniami oraz ich realizacją za pośrednictwem wiadomości e-mail oraz SMS-ów, wykorzystując dane kontaktowe podane przez Sprzedawcę podczas rejestracji lub ich aktualizacji. Sprzedawca jest zobowiązany do:-
- utrzymywania aktualnych danych kontaktowych w aplikacji,
- szybkiego reagowania na komunikaty otrzymywane od FoodHeroes, w celu zapewnienia terminowej realizacji zamówień.
Sprzedawca przyjmuje do wiadomości, że komunikaty te są niezbędne do realizacji usług oferowanych za pośrednictwem aplikacji i nie można z nich zrezygnować w trakcie korzystania z platformy.
8. Newsletter marketingowy. Klient ma możliwość subskrybowania Newslettera marketingowego. W tym celu Klient powinien podać swoje imię i nazwisko oraz adres e-mail i wyrazić zgodę na otrzymywanie Newslettera, jednakże ta zgoda może być w dowolnym momencie wycofana przez Klienta. Więcej informacji na temat Newslettera marketingowego, w szczególności dotyczących przetwarzania danych osobowych zarejestrowanych Klientów, można znaleźć w Polityce prywatności.
9. Formularz zamówienia w Aplikacji. Korzystanie przez Klienta z Formularza zamówienia rozpoczyna się w momencie wybrania Produktu i dodania go do koszyka. Złożenie zamówienia następuje natychmiast po wypełnieniu Formularza zamówienia i zaznaczeniu pola oznaczonego jako potwierdzenie zamówienia. W Formularzu zamówienia konieczne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko osoby fizycznej, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania. Opcjonalnie Klient może podać nazwę firmy oraz numer NIP w celu otrzymania faktury VAT. Złożenie zamówienia wymaga akceptacji Regulaminu oraz potwierdzenia przeczytania Polityki prywatności. Przesłanie formularza zamówienia oznacza złożenie zamówienia u Sprzedawcy.
10. Środki komunikacji między Sprzedawcami a Kupującymi. Na Platformie FoodHeroes Usługodawca zapewnia środki do bezpośredniej komunikacji między Sprzedawcami a Kupującymi - wiadomości elektroniczne (czat) i telefon, który jest przekierowywany za pośrednictwem serwera proxy Usługodawcy. Usługodawca ma prawo do nagrywania rozmów i monitorowania wiadomości w celu utrzymania odpowiedniego poziomu obsługi klienta oraz zapewnienia przestrzegania Regulaminu i Postanowień.
11. Opłata za korzystanie z Aplikacji. Korzystanie przez Kupującego z funkcjonalności udostępnianych przez Usługodawcę w Aplikacji jest, z zasady, bezpłatne. Obowiązek płatności wynika w związku z zawarciem Umowy Sprzedaży przez Kupującego z Sprzedawcą.
12. Okres świadczenia usług. Usługa konta jest świadczona dla Klienta na czas nieoznaczony.
13. Prace konserwacyjne. Usługodawca ma prawo tymczasowo zawiesić dostępność Aplikacji w związku z koniecznymi pracami konserwacyjnymi lub zapewnieniem bezpieczeństwa danych Klienta i w sposób zapewniający jak najmniejsze niedogodności dla Klienta.
14. Bezpieczeństwo. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przesyłania wiadomości w związku z działaniem Strony Usługi i Aplikacji, Usługodawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne adekwatne do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług elektronicznych.
15. Wyłączenie odpowiedzialności Usługodawcy za działanie Aplikacji. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne lub ograniczenia techniczne występujące w lub związane z komputerowym sprzętem, systemem informatycznym i infrastrukturą telekomunikacyjną, które są używane przez Klienta, umożliwiające Klientowi korzystanie z Aplikacji i świadczone przez nią usługi elektroniczne. Usługodawca nie ponosi również odpowiedzialności za niedostępność Strony Usługi, Usług lub Aplikacji z powodu siły wyższej.
16. Skargi dotyczące Usług Elektronicznych. Wszelkie skargi dotyczące Usług Elektronicznych można zgłaszać w formie elektronicznej na adres e-mail: [adres e-mail]. Usługodawca rozpatruje skargi w ciągu 14 dni. W przypadku, gdy Kupującym jest konsument, mają zastosowanie przepisy określone w Rozdziale 5B ustawy o prawach konsumenta.
17. Koszty komunikacji na odległość. Klient ponosi zwykłe koszty korzystania z środków komunikacji na odległość i nie ponosi dodatkowych opłat przez Usługodawcę.
18. Kampanie promocyjne, darmowe usługi. Usługodawca może organizować kampanie promocyjne polegające w szczególności, lecz nie wyłącznie, na udzielaniu bezpłatnych dodatkowych usług. Usługodawca informuje o obecnie organizowanych kampaniach promocyjnych na Stronie Usługi, za pośrednictwem Aplikacji lub w mediach społecznościowych.
19. Nagrywanie i udostępnianie treści Umowy. Klient ma możliwość przechowywania istotnych informacji związanych z Umową w następujący sposób:
- potwierdzenie rejestracji Konta otrzymane na podany adres e-mail,
- te Warunki i Postanowienia w wersji PDF do pobrania pod adresem ……….pdf oraz jako załącznik do e-maila potwierdzającego złożenie i akceptację Zamówienia,
- formularz odstąpienia od umowy, który stanowi załącznik do niniejszych Warunków i Postanowień, dostępny pod adresem ……../..........pdf oraz jako załącznik do e-maila potwierdzającego złożenie i akceptację Zamówienia.
20. Rozwój nowych narzędzi. Ciągle się rozwijamy i w przyszłości możemy zaoferować Ci nowe narzędzia - w takich przypadkach zawsze dostarczymy Ci informacje i zasady, gdy będzie to konieczne. Te informacje mogą być dostarczane w dodatkowych politykach lub poprzez modyfikację niniejszych Warunków i Postanowień.29. Pozytywne warunki techniczne korzystania z Aplikacji. Używanie pełnej funkcjonalności Aplikacji jest możliwe po spełnieniu przez Klienta wszystkich następujących warunków technicznych:
- posiadanie systemu operacyjnego IOS w wersji 12.0 lub nowszej,
- dostęp do Internetu,
- posiadanie aktywnego adresu e-mail (e-mail),
- korzystanie z urządzenia terminalowego wyposażonego w kartę graficzną, która obsługuje rozdzielczość poziomą powyżej 1024 pikseli.
21. Negatywne warunki techniczne korzystania z Aplikacji. Użycie przestarzałych i nieaktualizowanych systemów operacyjnych lub urządzeń może wpłynąć na możliwość korzystania z pełnej funkcjonalności Aplikacji. Włączone dodatki blokujące niechciane reklamy mogą niekorzystnie wpłynąć na działanie Usług i utrudnić lub uniemożliwić złożenie Zamówienia.
V Wybór Produktów, zawarcie umowy sprzedaży
1. Wybór Produktów. Klient za pośrednictwem Aplikacji może przeglądać i wybierać Produkty, które chce kupić. Klient może skontaktować się z Sprzedawcą przed zawarciem Umowy, aby zadać dodatkowe pytania dotyczące Produktów. Ceny, opisy i fotografie Produktów są udostępniane przez Sprzedawcę.
2. Wybór Produktu. Aby zamówić Produkt, Klient dodaje go do koszyka, a następnie, w celu finalizacji zamówienia, wybiera opcję "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty", aby przejść bezpośrednio do panelu płatności.
3. Metoda płatności. Jedyną dostępną metodą płatności jest Apple Pay, ale płatności są przetwarzane przez zewnętrznego dostawcę - Stripe.com, Stripe, inc. 510 Townsend Street San Francisco California 94103.
4. Wybór metody dostawy. Klient może wybierać spośród oferowanych przez Sprzedawcę metod dostawy. Metody dostawy mogą się różnić w zależności od Sprzedawcy i mogą obejmować dostawy kurierskie, odbiór osobisty i inne. Sprzedawca może oferować darmową dostawę.
5. Koszty dostawy. Koszty dostawy są podane Klientowi podczas składania Zamówienia. Koszty są ustalane wyłącznie przez Sprzedawcę.
6. Zawarcie Umowy. Wszystkie informacje zamieszczone przez Sprzedawców w Aplikacji, w tym cenniki, reklamy, ogłoszenia i inne, nie stanowią oferty w rozumieniu prawa cywilnego, ale są zaproszeniem do negocjacji. Umowa między Sprzedawcą a Klientem zostaje zawarta, gdy Klient potwierdza złożenie Zamówienia.
7. Akceptacja Regulaminu i Polityki Prywatności, subskrypcja Newslettera. Przed złożeniem Zamówienia Klient jest zobowiązany zaakceptować te Warunki i Postanowienia oraz potwierdzić, że zapoznał się z Polityką Prywatności. Klient może również zgodzić się na otrzymywanie informacji o nowych produktach i promocjach (Newsletter) drogą elektroniczną, zaznaczając odpowiednią kratkę w Formularzu Zamówienia.
8. Termin dostawy Produktów. Data dostawy jest ustalana przez Sprzedawcę i jest widoczna w opisie Produktu lub podczas składania Zamówienia.
9. Dostawa Produktu. Po otrzymaniu Produktu Klient jest zobowiązany sprawdzić stan opakowania. W przypadku braków lub uszkodzeń Klient jest zobowiązany podjąć wszystkie działania konieczne do ustalenia odpowiedzialności Kuriera, w szczególności sporządzenia protokołu szkody wspólnie z Kurierem.
10. Skutki niedostępności Produktu. Jeśli Produkt zamówiony przez Klienta jest trwale lub tymczasowo niedostępny, Sprzedawca poinformuje o tym Klienta, kontaktując się bezpośrednio przez Aplikację. W sytuacji, gdy Klient nie wyraża zgody na wykonanie Zamówienia w innej formie w ciągu 14 dni (np. poprzez zastąpienie Produktu podobnym o podobnych właściwościach i cenie), Umowa Sprzedaży zostanie anulowana w całości lub, jeśli Klient się zgodzi, zostanie wykonana z zastępczym produktem dostarczonym przez Sprzedawcę.
11. Konsekwencje braku zapłaty. Umowa sprzedaży ulega rozwiązaniu w ciągu 9 dni od złożenia Zamówienia, jeśli płatność nie zostanie odebrana.
VI Prawo do odstąpienia od Umowy
1. Prawo do odstąpienia od Umowy. Klient będący Konsumentem i Przedsiębiorcą posiadającym prawa konsumenckie oraz zawierający umowę sprzedaży z Przedsiębiorcą będącym przedsiębiorcą w rozumieniu prawa, zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta, ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ustawy o prawach konsumenta, w ciągu 14 dni od zawarcia Umowy, a do spełnienia tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem.
2. Status Sprzedawcy. Informacja, czy Sprzedawca jest przedsiębiorcą, jest podawana w Aplikacji.
3. Wyłączenie prawa do odstąpienia od Umowy z powodu zgody na wykonanie Usługi w całości. Zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 4 i 5 ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość jest wyłączone w następujących przypadkach:
- w których przedmiotem usługi są towary, które szybko się psują lub mają krótki termin przydatności do spożycia;
- w których przedmiotem usługi są towary dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, której nie można zwrócić po otwarciu opakowania ze względów ochrony zdrowia lub higieny, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostawie.
4. Sposób odstąpienia od Umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może być złożone przez Konsumenta na formularzu, którego wzór jest załączony do niniejszych Warunków i Postanowień lub w innej formie zgodnie z ustawą o prawach konsumenta. Oświadczenie jest składane bezpośrednio do Sprzedawcy.
5. Skutki odstąpienia od Umowy. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa uważana jest za niezawartą.
6. Zwrot. W przypadku odstąpienia płatności zostaną zwrócone Konsumentowi natychmiast, nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy złożonego przez Konsumenta, pod warunkiem że prawo do odstąpienia nie jest wyłączone zgodnie z ust. 3 tej części.
VII Reklamacje dotyczące umowy sprzedaży
1. Wsparcie Dla Użytkowników. Pomimo że Dostawca Usług nie jest stroną umowy sprzedaży, oferuje on wsparcie dla Kupujących w związku z złożeniem reklamacji dotyczącej Produktów zakupionych od Sprzedawcy. Kupujący może złożyć reklamację bezpośrednio do Sprzedawcy lub skorzystać z pośrednictwa Dostawcy Usług.
2. Bezpośredni kontakt ze Sprzedawcą. W przypadku gdy Kupujący zdecyduje się złożyć reklamację bezpośrednio do Sprzedawcy, Dostawca Usług nie będzie działał jako pośrednik między Stronami i nie będzie brał udziału w rozwiązywaniu Reklamacji. W takim przypadku Sprzedawca powinien rozpatrzyć reklamację zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa cywilnego lub ustawy o prawach konsumenta.
3. Prawa Konsumenta. Jeśli Produkt jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany, podczas gdy Sprzedawca może odmówić spełnienia tych żądań ze względu na ich niemożność lub nadmierne koszty. Jeśli towary są niezgodne z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy, gdy przedsiębiorca odmówił doprowadzenia towarów do zgodności z umową lub przedsiębiorca nie doprowadził towarów do zgodności z umową lub brak zgodności towarów z umową utrzymuje się mimo próby przedsiębiorcy doprowadzenia towarów do zgodności z umową, brak zgodności towarów z umową jest wystarczająco istotny, aby uzasadnić obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy bez wcześniejszego korzystania z środków ochrony wskazanych powyżej lub wynika to z oświadczenia przedsiębiorcy lub okoliczności, że nie doprowadzi on towarów do zgodności z umową w rozsądnym terminie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta. W przypadku odstąpienia od umowy konsument niezwłocznie zwraca towary przedsiębiorcy na jego koszt. Przedsiębiorca zwraca cenę konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania towarów lub dostarczenia dowodu na ich odesłanie.
4. Reklamacja złożona za pośrednictwem Aplikacji. Kupujący może złożyć reklamację za pośrednictwem Aplikacji do Dostawcy Usług. Dostawca Usług w takim przypadku działa jako pośrednik i kontaktuje się ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sytuacji lub nawet akceptuje reklamację i oferuje natychmiastowe zwrot płatności, jeśli uważa reklamację za uzasadnioną. Niniejsze postanowienie nie wyklucza prawa konsumentów do składania reklamacji na ogólnych zasadach, zgodnie z właściwymi przepisami prawnymi.
5. Zawartość reklamacji. Dostawca Usług zaleca, aby reklamacja zawierała w szczególności następujące informacje:
- dane kontaktowe Użytkownika składającego reklamację (imię, nazwisko, adres i numer telefonu kontaktowego),
- Produkt, który jest przedmiotem reklamacji, oraz numer zamówienia,
- szczegółowy opis niewłaściwego wykonania Umowy lub jej niezgodności, najlepiej z fotografiami,
- dowody potwierdzające zawarcie Umowy,
- żądanie reklamacyjne Klienta.
5. Zawartość reklamacji wymienionej powyżej stanowi zalecenie i nie wpływa na skuteczność reklamacji złożonych bez niej, ale może utrudnić lub wydłużyć jej rozpatrywanie.
6. Termin rozpatrzenia reklamacji. Wszystkie reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty ich otrzymania.
7. Wyłączenie reklamacji w odniesieniu do przedsiębiorców. W przypadku, gdy Kupujący jest przedsiębiorcą, jego prawa z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne są wyłączone.
8. Gwarancja. Oprócz obowiązku ustawowego rozpatrywania roszczeń, jak wskazano powyżej, Sprzedawcy zapewniają Kupującym gwarancję odpowiedniej jakości Produktów oferowanych na Platformie FoodHeroes (Gwarancja). Kupujący może zgłosić reklamację na podstawie Gwarancji w ciągu 3 dni od daty dostawy zamówienia. Reklamację na podstawie gwarancji można złożyć za pośrednictwem Aplikacji, zgodnie z opisem w ustępie 4 niniejszego akapitu. Dostawca Usług zaleca, aby reklamacja zawierała elementy wskazane w ustępie 5. Reklamacja gwarancyjna jest rozpatrywana w terminie 3 dni.
VII Odpowiedzialność
1. Odpowiedzialność Sprzedawcy. Sprzedawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wiarygodność i dokładność opisu Produktu oraz innych informacji przez niego udostępnionych, a także za wykonanie umowy sprzedaży. Sprzedawca ponosi również odpowiedzialność za spełnienie wszystkich wymogów prawnych niezbędnych do sprzedaży produktów, w tym uzyskanie odpowiednich zezwoleń i certyfikatów oraz spełnienie wymagań sanitarnych.
2. Ograniczenie odpowiedzialności. Dostawca Usług nie ponosi odpowiedzialności za działania lub zaniechania Sprzedawców, Dostawców, Kurierów, Dostawców usług pocztowych, zwłaszcza w przypadku niewłaściwego wykonywania przez nich obowiązków lub niewykonania tych obowiązków. Dostawca Usług nie ponosi odpowiedzialności za błędy w bezpłatnej usłudze. Dostawca Usług nie ponosi również odpowiedzialności za konsekwencje niewykonania jakiegokolwiek zobowiązania lub niewłaściwego wykonania zobowiązania podjętego przez Użytkownika (w tym Sprzedawcę lub Kupującego) za pośrednictwem Aplikacji oraz umiejętności tych osób do podejmowania jakichkolwiek zobowiązań. Dostawca Usług nie ponosi odpowiedzialności za wykonanie umowy sprzedaży między Sprzedawcą a Kupującym.
3. Nieuprawniony dostęp do Konta. Użytkownik powinien zawsze chronić bezpieczeństwo swojego Konta. Udostępnianie loginu, hasła lub logowania jest zabronione. Odpowiedzialność Dostawcy Usług za dostęp osób trzecich do Konta Użytkownika jest wyłączona.
4. Materiały użytkowników. Nie ponosimy odpowiedzialności za informacje i materiały, które Użytkownicy zamieszczają w Aplikacji, zwłaszcza jeśli chodzi o opisy Produktów, w ramach informacji o swoim profilu lub informacji przesyłanych za pośrednictwem wiadomości bezpośrednich. Dostawca Usług nie ponosi odpowiedzialności w przypadku roszczeń stron, których prawa i interesy zostały naruszone przez takie wpisy. Dostawca Usług nie jest zobowiązany do weryfikacji materiałów, które zamieszczają Użytkownicy.
5. Odpowiedzialność użytkownika. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie działania lub zachowania, które stanowią naruszenie prawa lub które spowodowały jakąkolwiek szkodę i zostały podjęte za pośrednictwem naszej Aplikacji. W szczególności Użytkownik ponosi odpowiedzialność za zamieszczanie nieprawdziwych informacji lub naruszanie praw innych stron.
6, Brak gwarancji dotyczącej Aplikacji. Nie gwarantujemy poprawnego działania Aplikacji w całości lub części.
7, Ograniczenie odpowiedzialności. W stosunku do osób innych niż konsumenci, ponosimy odpowiedzialność tylko za szkody spowodowane naszym wyłącznym umyślnym zaniedbaniem. Odpowiedzialność za utracone zyski jest wyłączona. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi w stosunku do osób innych niż konsumenci jest wyłączona.
IX Zakończenie usługi elektronicznej Konta
1. Rozwiązanie przez Użytkownika. Użytkownik może rozwiązać umowę o świadczenie usług elektronicznych w zakresie Konta bez podawania przyczyny, wysyłając stosowne oświadczenie drogą mailową na następujący adres: hello@foodheroes.com lub pisemnie na adres Tango Agency Sp. z o.o, ul. Przemysłowa 12/CLUSTER, 30-701 Kraków. W takim przypadku usługa elektroniczna automatycznie wygasa po upływie 7 dni roboczych od doręczenia Dostawcy Usług oświadczenia woli o jej rozwiązaniu, chyba że Strony umowy zgodzą się na krótszy okres wypowiedzenia.
2. Rozwiązanie przez Dostawcę Usług. Dostawca Usług może rozwiązać umowę o świadczenie usług elektronicznych w zakresie Konta w przypadku obiektywnego naruszenia przez Klienta Regulaminu, w szczególności gdy udostępnia on nielegalne treści. W takim przypadku umowa o świadczenie usług elektronicznych automatycznie wygasa po upływie 3 dni kalendarzowych od daty złożenia przez Dostawcę Usług Klientowi oświadczenia woli o jej rozwiązaniu. Oświadczenie to może być również przesłane do Konsumenta drogą mailową.
3. Skutki rozwiązania usługi elektronicznej. Klient jest świadomy, że rozwiązanie usługi elektronicznej polegającej na dostępie do Konta i jego utrzymaniu powoduje niemożność Dostawcy Usług świadczenia Usługi, bez prawa do zwrotu opłaconych i należnych środków.
X Zaproszenia do Aplikacji FoodHeroes
1. Zapraszanie innych Użytkowników. Dostawca Usług oferuje Użytkownikom opcję zapraszania innych Użytkowników na platformę FoodHeroes za pośrednictwem e-maila. E-maile mogą być wysyłane do osoby indywidualnie lub do większej liczby osób jednocześnie.
2. Warunki. Aby wysłać takie zaproszenia, Użytkownik musi uzyskać dostęp do Konta i wybrać opcję „Zaproś innych''. Następnie należy wprowadzić adresy e-mail osób, które Użytkownik chce zaprosić. Na podstawie twojego zaproszenia Dostawca Usług prześle tym osobom e-mail z prośbą o zarejestrowanie swoich kont w Aplikacji i rozpoczęcie korzystania z niej. Dane zostaną usunięte, jeśli zaproszona osoba nie zarejestruje swojego Konta w ciągu 7 dni od otrzymania zaproszenia.
XI Program Opinii
1. Opinie o Produktach. Po każdej transakcji Kupujący będzie mógł dodać opinię na temat Produktu. Opinia na temat Produktu może dotyczyć wyłącznie cech Produktu, jego użyteczności, smaku, tekstury, wagi itp. Opinie mogą pochodzić tylko od Kupujących, którzy zawarli umowę sprzedaży dotyczącą danego Produktu.
2. Opinia o Sprzedawcy. Po każdej transakcji Kupujący będzie mógł dodać opinię na temat Sprzedawcy lub zmodyfikować swoją wcześniej dodaną opinię (w zależności od tego, czy to pierwsza czy kolejna opinia). Opinia na temat Sprzedawcy powinna dotyczyć cech Sprzedawcy i współpracy z nim, w szczególności terminowości realizacji zamówienia, kontaktu z nim oraz metody realizacji zamówienia itp. Opinie mogą pochodzić tylko od Kupujących, którzy zawarli umowę sprzedaży z danym Sprzedawcą.
3, Opinia o Kupującym. Po każdej transakcji Sprzedawca będzie mógł dodać opinię na temat Kupującego lub zmodyfikować swoją wcześniej dodaną opinię (w zależności od tego, czy to pierwsza czy kolejna opinia). Opinia na temat Kupującego powinna dotyczyć cech Kupującego i współpracy z nim, w szczególności terminowości płatności, kontaktu z nim itp. Opinie mogą pochodzić tylko od Sprzedawców, którzy zawarli umowę sprzedaży z danym Kupującym.
4, Weryfikacja opinii. Dostawca Usług zapewnia wiarygodność opinii, umożliwiając przesyłanie opinii tylko przez Użytkowników, którzy rzeczywiście uczestniczyli w transakcji dotyczącej Produktu lub z innym Użytkownikiem. Opinia może być również dodana najpóźniej w ciągu 30 dni od transakcji. Dostawca Usług ma prawo skontaktować się z Użytkownikiem w celu potwierdzenia wiarygodności opinii.
5, Treść opinii. Opinia powinna być napisana poprawnie językowo i zrozumiale dla przeciętnego odbiorcy. Opinia nie może zawierać treści niezgodnych z prawem, w tym treści sprzecznych z prawem, moralnością lub zasadami współżycia społecznego, określonymi w naszym Kodeksie Postępowania (Część III niniejszego Regulaminu). Opinia nie może podżegać do nienawiści, przemocy, zawierać treści zniesławiających ani oczywiście wprowadzających w błąd. Opinia nie może naruszać praw osób trzecich, w tym praw osobistych i autorskich.
6, Referencje. Opinia może dotyczyć tylko Produktu zakupionego u Sprzedawcy, samego Sprzedawcy lub Kupującego. Opinie zawierające nazwy innych sklepów, w tym sklepów internetowych, oraz odwołania (linki) do innych stron internetowych są niedozwolone. Opinia zawierająca odnośniki do produktów nie zakupionych u Sprzedawcy jest niedopuszczalna.
7, Oryginalność. Opinia musi być oryginalna. Nie wolno kopiować opinii innych osób - zarówno innych Użytkowników, jak i innych użytkowników Internetu.
8. Prawo do weryfikacji. Dostawca Usług zastrzega sobie prawo do weryfikacji opinii pod względem zgodności z powyższymi zasadami. Jeśli stwierdzi się, że opinia narusza powyższe zasady lub inne zasady niniejszego Regulaminu lub ogólnie obowiązujące prawo, Sprzedawca ma prawo nie zamieszczać opinii na Stronie. Po weryfikacji opinii Klient otrzyma informację drogą mailową o zamieszczeniu lub niezamieszczeniu opinii.
9. Licencja. Zamieszczając opinię, Użytkownik udziela Dostawcy Usług licencji nieograniczonej czasowo i terytorialnie do korzystania z tej opinii, w szczególności poprzez publikowanie jej w Aplikacji lub na stronach internetowych Dostawcy Usług, a także w mediach społecznościowych lub materiałach drukowanych, w szczególności do celów informacyjnych, promocyjnych i marketingowych.
XII Dane osobowe
1. Administrator danych. Administratorem danych osobowych Klientów jest Dostawca Usług.
2. Cel przetwarzania danych. Dane osobowe są przetwarzane w celu: założenia Konta, wykonania Umowy, umożliwienia zawarcia Umowy Sprzedaży między Sprzedawcą a Kupującym, rozpatrzenia reklamacji, badania i obrony przed ewentualnymi roszczeniami, obsługi złożonego zapytania oraz komunikacji z Klientem.
3. Prawa Klienta. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawienia, przenoszenia, sprzeciwu wobec świadczenia usług marketingowych opartych na uzasadnionym interesie prawnym administratora, wycofania zgody, jeśli podstawą przetwarzania danych jest zgoda, oraz ograniczenia przetwarzania. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże jest niezbędne w celu osiągnięcia poszczególnych celów.
4, Dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych Klienta znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem: ................
XIII Zmiany w regulaminie
1. Zmiany Regulaminu. Dostawca Usług może zmieniać treść niniejszego Regulaminu w przypadku:
- zmian w zakresie i sposobie świadczenia oferowanych Usług w Aplikacji;
- zapewnienia bezpieczeństwa informacji uzyskiwanych lub przetwarzanych;
- zmiany w ogólnie obowiązującym prawie, które wpływają na treść Regulaminu;
- konieczności dostosowania zasad prowadzenia Aplikacji do zarządzeń, wyroków, przepisów lub wytycznych wynikających z decyzji właściwego organu administracji publicznej dotyczących działalności Dostawcy Usług lub decyzji sądowej mającej zastosowanie do zakresu działalności Dostawcy Usług, wpływającej na wzajemne prawa i obowiązki Stron;
- konieczności poprawienia oczywistych błędów lub literówek lub uzupełnienia luk lub nieścisłości w Regulaminie, które nie mogą być usunięte w wyniku interpretacji zawartych w nim postanowień;
- fuzji, podziału lub przekształcenia Dostawcy Usług lub zmiany innych danych identyfikacyjnych Dostawcy Usług wskazanych w niniejszych Regulaminach (w zakresie koniecznym do zaktualizowania takich danych);
- wystąpienia innych, istotnych przyczyn.
2. Powiadomienie o zmianie w Regulaminie. Informacje o zakresie zmian w Regulaminie i dacie wejścia w życie zmian będą udostępniane Klientowi w jego Koncie, najpóźniej na 2 tygodnie przed wejściem zmian w Regulaminie w życie. Niezależnie od tego Klient może otrzymać informacje w formie elektronicznej
3. Wejście w życie zmian w Regulaminie. Zmiany wchodzą w życie z daty wskazanej przez Dostawcę Usług i obowiązują dla Klientów, którzy zawarli Umowę od daty wejścia w życie zmian. Zmiany obowiązują również dla Klientów korzystających z Usługi w dniu wejścia w życie zmian, jeśli: zmiany skutkują przyznaniem Klientowi nowych praw, nakładają na Klienta nowe obowiązki, które mogą zostać nałożone na Klienta tylko za jego zgodą, lub nie mają istotnego wpływu na prawa i obowiązki Klienta.
4. Modyfikacja Regulaminu a prawo do wypowiedzenia Umowy. Jeśli zmiana Regulaminu skutkuje jedynie nałożeniem na Klienta nowych obowiązków, których Klient nie może zrezygnować, z zastrzeżeniem zmian wynikających z przyczyn wskazanych w punkcie 1 lit. c) i d), lub ogranicza dotychczasowe prawa, Klient ma prawo złożyć oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy z mocą na koniec drugiego pełnego tygodnia liczonym od daty otrzymania przez Dostawcę Usług zgłoszenia wypowiedzenia. W takim przypadku zmiany nie mają wpływu na Klienta.
XIV Pozasądowe metody rozpatrywania reklamacji oraz dochodzenia roszczeń i zasady dostępu do tych procedur.
1. Informacja o możliwości polubownego rozstrzygnięcia sporu. Spór wynikający z Umowy zawartej między Klientem a Dostawcą Usług może być rozstrzygnięty polubownie poprzez postępowanie mediacyjne lub arbitrażowe przed sądem polubownym. Udział Dostawcy Usług w postępowaniu mediacyjnym lub arbitrażowym jest dobrowolny, a informacje zawarte poniżej nie stanowią obowiązku dla Dostawcy Usług uczestniczenia w takich postępowaniach. Jeżeli w wyniku skargi zgłoszonej przez Konsumenta spór nie został rozstrzygnięty, Dostawca Usług za każdym razem dostarczy Konsumentowi oświadczenie na piśmie lub innym trwałym nośniku o zamiarze złożenia wniosku o wszczęcie postępowania mediacyjnego lub arbitrażowego lub zgody na uczestnictwo w takim postępowaniu lub odmowy udziału w polubownym rozstrzyganiu sporu konsumenckiego. Jeśli Dostawca Usług nie złożył żadnego oświadczenia, uważa się, że zgadza się on na udział w postępowaniu mediacyjnym lub arbitrażowym.
2. Stały sąd polubowny. Zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, spór o prawa majątkowe wynikający z Umowy zawartej między Konsumentem a Dostawcą Usług może być przedłożony do rozstrzygnięcia stałemu sądowi polubownemu przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej na wniosek Konsumenta.
3. Działania Inspekcji Handlowej. Zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, jeżeli charakter sprawy tego wymaga, Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej podejmuje działania mające na celu pozasądowe załatwienie sporu cywilnoprawnego między Konsumentem a Dostawcą Usług poprzez umożliwienie Stronom zbliżenia swoich stanowisk w celu rozwiązania sporu przez Strony lub przedstawienie Stronom propozycji rozwiązania sporu. Postępowanie to jest wszczynane na wniosek Konsumenta, złożony do Wojewódzkiego Inspektora właściwego dla miejsca prowadzenia działalności przez Dostawcę Usług.
4. Darmowe porady konsumenckie. Konsument może także zwrócić się do powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta, którego zadaniem jest w szczególności udzielanie bezpłatnych porad konsumenckich i informacji prawnych w zakresie ochrony interesów konsumentów oraz adresowanie do przedsiębiorców spraw dotyczących ochrony praw i interesów konsumentów.
5. Inne informacje dotyczące rozstrzygania sporów. Zasady i procedury dostępu do pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich są określone osobno w przepisach prawa (w szczególności w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich) lub w Regulaminach stosowanych przez upoważnione podmioty w ramach rozstrzygania sporów konsumenckich, w szczególności w Regulaminach obowiązujących w tych podmiotach. Konsument może także uzyskać informacje na temat pozasądowych metod rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasad dostępu do tych procedur na stronach internetowych powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta, organizacji społecznych, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej, organizacji społecznych, których statutowym zadaniem jest ochrona konsumentów oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (w szczególności: https://www.uokik.gov.pl/pozas
6. Platforma ODR. Zgodnie z Rozporządzeniem (UE) nr 524/2013 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmieniającym rozporządzenie (WE) nr 2006/2004 i dyrektywę 2009/22/WE (Rozporządzenie dotyczące ODR w sporach konsumenckich), konsument może złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowego rozstrzygania sporów (ODR).
XV Postanowienia końcowe
1. Kontakt. Chyba że postanowienia niniejszego Regulaminu stanowią inaczej, cała korespondencja powinna być wysłana na adres usługodawcy: Tango Agency sp. z o.o., ul. Przemysłowa 12/CLUSTER, 30-701 Kraków. Usługodawcę można skontaktować drogą mailową pod adresem: hello@foodheroes.com.
2. Klauzula oddzielności. Uznawanie indywidualnych postanowień niniejszego Regulaminu zgodnie z prawem za nieważne lub nieskuteczne nie wpływa na ważność lub skuteczność pozostałych postanowień Regulaminów. W miejsce postanowienia nieważnego stosowane będzie postanowienie, które najlepiej odpowiada celom postanowienia nieważnego oraz całych Regulaminów.
3. Jurysdykcja. Sąd właściwy do rozstrzygania sporów związanych z przedmiotem niniejszego Regulaminu jest sądem właściwym zgodnie z ogólnymi przepisami.
4, Stosowne przepisy i postanowienia umów. W sprawach nieobjętych niniejszymi Regulaminami zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego prawa na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także postanowienia innych Regulaminów oraz wzorców umów przyjętych przez Klienta na Stronie internetowej zgodnie z art. 6 Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów, sporządzonej w Wiedniu dnia 11 kwietnia 1980 r. Strony wyłączają zastosowanie tej Konwencji do umów zawartych na podstawie niniejszego Regulaminu.
5. Wybór prawa i prawa konsumenta. Wybór polskiego prawa na podstawie niniejszego Regulaminu nie pozbawia Klienta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, które nie mogą być wyłączone w drodze umowy między Klientem a Usługodawcą, na mocy prawa, które zgodnie z odpowiednimi Regulaminami miałoby zastosowanie w przypadku prawa do wyboru.
Wejście w życie Regulaminu. Regulamin wchodzi w życie dnia 1.04.2024 Regulamin ma zastosowanie do Umów zawartych od daty ich wejścia w życie.
Załącznik: Wzór formularza odstąpienia
- Adresat: ……………… [Dane sprzedawcy]
- Niniejszym informuję, że odstępuję od umowy dotyczącej następującego Produktu ………...…………………………………………………………………………………… …………….
- Data złożenia zamówienia ……………………………………………………………….
- Imię i nazwisko konsumenta ………………………………………………………………………………………………..
- Numer zamówienia …………………………………………………………………………….
- Podpis konsumenta
- Data …………..